משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 299 ש"ח לכל חלקי הארץ! - זמני האספקה של ארגזי בירות זמני האספקה עד 8 ימי עסקים!

סוגי יינות ישראלים – כל מה שצריך לדעת

ארץ ישראל שופעת כרמים ויקבים המכינים יין ישראלי מקומי נהדר, בזכות מזג האויר החם ביום והקריר בלילה במקומות כמו רמת הגולן והמדבר, האידיאליים לגידול הגפנים.סוגי יינות ישראלים שניתן למצוא בארץ הם כל הסוגים המוכרים: קברנה סוביניון, מרלו, פטי ורדו, מלבק, קברנה פרנק, שרדונה, סוביניון בלאן, רוזה על סוגיו ועוד רבים.

יין ישראלי מומלץ הוא יין המיוצר ביקבים המקומיים המתמקצעים ביינות – יקב אודם, יקב ברקן, הר חרמון, תבור, רמת הגולן, אסף, בת שלמה ועוד.יין ישראלי איכותי הוא יין שיוצר תחת ההקפדה על התנאים הנדרשים להפקת היין בצורה הטובה ביותר. קשה לומר מה הוא יין ישראלי הכי טוב, אך קניה מהיקבים המציעים יינות ברמה גבוהה מאוד, כמו הרשימה שצוינה, תבטיח יין איכותי ומצוין.

יין ישראלי טוב מלבד תנאי הייצור, יוגש גם בליווי מאכלים המתאימים לו. רוב היקבים מציעים פלטת גבינות המתאימה לסוג היין, וכן אם מדובר בקנייה ביתית אזי ניתן להתאים את סוג היין לארוחה שאנחנו מעוניינים לעשות.

יין ישראלי משובח יהיה יין בן מספר שנים, המורכב מבלנד של ענבים המנצל את תנאי הגידול הישראליים. ניתן למצוא יינות משובחים בני 4-5 שנים של כל היקבים הגדולים, שיושנו למשך תקופה ארוכה ומורכבים משילוב של קברנה סוביניון, מלבק, קברנה פרנק ועוד. השילוב יוצר יין משובח מאוד המעניק חווית שתייה ייחודית.

מכירת מוצרי אלכוהול הינה לגילאי 18 ומעלה.

אנא אשרו את גילכם.

דילוג לתוכן