משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 299 ש"ח לכל חלקי הארץ! - זמני האספקה של ארגזי בירות זמני האספקה עד 8 ימי עסקים!

משלוחים אלכוהול חיפה

שתיית אלכוהול נלווית כמעט לכל בילוי חברתי שלנו. כמו כן, מאז תקופת הקורונה רבים מארחים בבתיםוכחלק מהאירוח והחוויה החברתית, מגישים אלכוהול. לכן, עלה הביקוש של משלוחי אלכוהול עד הבית בחיפה.

בנוסף, משקאות אלכוהולים רבים הפכו להיות מתנה מקובלת ממש כשם שליחת זר פרחים. משכך, באירועים משמחים, הפתעה מיוחדת תהיה משלוח של בקבוק היין או משקה אהוב אחר לביתו של בעל השמחה.

כשמדובר במשלוחי אלכוהול, לקוחות רבים מחפשים את המחיר המשתלם ביותר, זאת מבלי להתפשר על סוג האלכוהול ואיכותו, וכן מעוניינים שהמשלוח יהיה מהימן ומהיר.

משלוחי אלכוהול חיפה

משלוחי אלכוהול בחיפה כמו כל משלוחי האלכוהול בארץ, כפופים לחוק העונשין. משכך, על הספק ראשית לוודא שהינך מעל גיל 18 לפני שתוכל לבצע את ההזמנה, וכן במועד מסירת ההזמנה עליו לתת את המשלוח רק בכפוף להצגת תעודה מזהה.

את ההזמנה ניתן לבצע באתר ובנוסף למשקאות שונים כגון; יינות, בירות, אפריטיפים וודקה, תוכלו גם למצוא מארזי מתנה, מארזי קוקטיילים ואף אביזרים נלווים כגון; כוסות, פותחנים, קשים וכיוצא באלה.

את המשלוחים תוכלו לבצע גם בצורה סיטונאית, כך שאם אתם מתכננים אירוע גדול במקום ללכת ולרכוש את האלכוהול בחנות ולארגן את הלוגיסטיקה של העברת הארגזים למקום ייעודי, תוכלו להיעזר בשירותי משלוח עד הבית ולחסוך את הטרחה.

גם בחיפה כבכל הערים תוכלו למצוא משלוחי אלכוהול איכותיים ומהימנים עד הבית!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירת מוצרי אלכוהול הינה לגילאי 18 ומעלה.

אנא אשרו את גילכם.

דילוג לתוכן