משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 299 ש"ח לכל חלקי הארץ! - זמני האספקה של ארגזי בירות זמני האספקה עד 8 ימי עסקים!

וודקה פריומיום

וודקה הוא משקה חריף, ללא צבע המיוצר בתהליך של התססת דגנים או תפוחי אדמה וזיקוקם במספר סבבים. עד לפני מספר שנים, לרוב משקאות הוודקה היה טעם די דומה והוא הטעם הנוצר מחומר הגלם המותסס. בשנים האחרונות עולה הביקוש וכתוצאה מכך הייצור של וודקה בטעמים שונים, שהיא למעשה אותה וודקה רגילה בתוספת תמציות טעם שונות.

המונח “וודקה פרימיום” הוא מונח השגור בפיהם של המבינים באלכוהול, והכוונה היא למשקאות וודקה איכותיים ויקרים יותר. השוני בינם לבין משקאות וודקה רגילים אחרים הוא בחומרי הגלם. לייצור וודקה פרימיום, משתמשים במוצרי גלם איכותיים יותר, והזיקוק הוא עמוק ויסודי יותר. לעניין הטעם, וודקה פרימיום אמורה להחליק בגרון וטעמה יהיה ניטרלי.

וודקה פרימיום סוגים

ישנם סוגי וודקה פריומיום רבים ומגוונים; רוברטו קוואלי, גריי גוס, בלוודר, קרמלין אוורד, פרבדה, וואן גוך, מון בלאן, בלוגה ועוד. חשוב להבין, כי גם בתוך המותגים של וודקה פריומיום שהוצגו כאן, ישנם סוגים שונים של משקאות, כך שכל אחד מהם מציע ארומה ורמת צלילות שונה.

כדי להפוך את הבילוי החברתי שלכם לחוויה איכותית המשלבת אלכוהול ברמה ובאיכות גבוהה, אין ספק שאתם צריכים לבחור בוודקה פרימיום. המבחר הוא עצום, וכל אחד יכול למצוא ארומה שהוא מתחבר אליה.

כמו כן, כיום ישנם ספקים רבים המציעים משלוחים עד הבית של וודקה פרימיום מכל הסוגים, כך שאתם יכולים גם לחסוך את הטרחה של הגעה לחנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירת מוצרי אלכוהול הינה לגילאי 18 ומעלה.

אנא אשרו את גילכם.

דילוג לתוכן